Sunday, July 20, 2008

günlerden en sevmediğim gün

sev-mi-yo-rum pazarları!

çünkü hep kötü şeyler pazar günleri oluyor .. :( yani benim hayatımda öyle .. o yüzden ben bir pazar gününde ölücem bence ..
ha ölmeden söylemem gerek .. cenaze şarkım Rufus tan Hallelujah olsun .. lütfen çalın .. dalga geçmiyorum tabiki . gayet ciddiyim ..

Aslında ben bi de yakılmak istiyorum , öyle toprağın altı falan beni korkutuyor .. ve yakılmak daha mantıklı zaten .. temiz ölüm .. evet yakılmakla - hallelujah şarkısı biraz çelişki yaratmış olabilir ama bütün hayatımızın aslında çelişkiler içinde geçtiğini düşünürsek bu pek de sorun yaratmaz..

özlemek sonu gelmeyen bi duygu mu ? bana mı öyle geliyor? en iyisi hiç başlamamak özlemeye ..



Yıldız Tozunda Billie Holiday vardı bugün .." bilenler bilir o güzelim aşk şarkılarını ancak aşkı için ölebilen kadınlar söyleyebilir.. " dedim programda .. doğruluğundan şüpheliyim .. daha doğrusu şüphelendiğim şey aşk için ölebilmek ?

günlerden pazar bugün .. size iyi pazarlar!

2 comments:

polielapia said...

yaratıcı öğelerle dolu, özgün ve takip edilesi bir blog :)

ayniharflerlefarklicumleler said...

teşekkur ederim Bilge cim :)

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...