Monday, July 14, 2008

Başrolde yumurta ve sperm , fonda Love Story:)

Kaç gündür ders çalışıyorum dediğim gibi..
dersin adı : Gelişim Biyolojisi --> şimdi böyle yazınca ilkokulda öğretmen gelmeden önce tahtanın en üst sol köşesine dersin adıııı, öğretmenin adıııı falan diye yazardım o geldi aklıma.. neyse..
sonuçta günlerdir çalışıyorum , konu döllenme . yok yumurtanın organizasyonu yok spermin yapısı derken sonunda dün gece bir leşti bunlar.. ben duygulandım tabi günlerdir bu anı bekliyorum bir de fonda Love Story çalsaydı hiç tutumazdım gözyaşlarımı ..

ben radyodayım yine . bu radyoda öğrendiğim en ilginç şeylerden biri , gözkararı zamanı hesaplamak :)

No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...