Saturday, June 28, 2008

gördüğün ben değilim ..




Nasıl ? olurda dışım içimden bu kadar farklı olur? Yani benim hissettiğimle karşımdakinin düşündüğü , benim yaptığımla karşımdakinin gözlemlediği . Nedir yani bizi bu kadar uzak kılan düşünce bazında.
Ben fotoğraf çekmekten aşırı zevk alıyorken , her gördüğümü bir kareye sığdırmaya çalışıp , her ayrıntıyı bir kadrajda görmek isteyip , deklanşörün sesinden bile bu kadar zevk alabilyorken nasıl fotoğraf hocam benim bu konuya çok ilgisiz olduğumu düşünebilir. Ve üstüne kaşlarını çatıp , deniz sen bu işi ciddiye almıyorsun diyebilir . Yani benim ne hissettiğimin hiç mi önemi yoktur , yapmak isteyip te yapamadıklarımın .. bir makinem olmaması bir kalemde herşeyi sildirebilir mi benim hakkımdaki?
Doğru olan her şeyi tek tek anlatmak mıdır karşıdakine , bunu bu yüzden yapamadım , bu böyle oldu ve evet yeteri kadar param olmadığı için bir makine bile alamıyorum ! Benim bana ait 'zorluklarım ' ı sana söylediğimde ne kalır bende? , zayıf nokta mı biliyorsan o zaman benim ne farkım kalır senden ? Güçsüz hissetmez miyim kendimi ? Doğrusu değil midir anlamaya çalışmak ? Ama üzmeden .. yormadan .. kırmadan ..
Nedir yani bu kadar zor olan , kibar olmak mı ? halden anlamak mı?




ve hiç bir zaman cevabı olmayan sorular birikir kafamın içinde , cevaplar gelmez çünkü .. yoktur aslında..



Belki de bu kadar çok şey paylaşmamalı insanlar , bu kadar yakın olmamalı , aynı bilgisayar oyunlarındaki gibi , karşındakine sen yaklaşırsan ilk darbeyi sen alırsın . Belki de uzak kalmak en iyisi , kimsenin seni anlamasına ihtiyacın olmadan , kimseye derdini anlatmaya çalışmadan ..





Demem o ki , gördüğün ben değilim , içim dışımdan daha iyi...



No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...