Thursday, June 5, 2008

gitmek istiyorum Taj Mahal'e..

gitmek istiyorum ...
üstümdeki tek ağırlık sırtımda ki sırt çantam , boynumda asılı fotoğraf makinem olsun .
ayağımda rahat bi ayakkabı .
kulağımda kulaklık , içinde binbir şarkı .
yürümek istiyorum , uzaklara , yürüyerek gitmek ..
aptal ve sıkıcı düşüncelerimi yanından geçtiğim her çöplükte biraz biraz bırakarak ..
beni acıtan ama elimden birşey gelmeyen duygularımı her adımda unutarak..
uzaklara gitmek istiyorum , eskiyi unutmak yeniyle tanışmak için ..
yeni insanlar görüp , yeni kültürler tanıyıp onları anlamaya çalışmak için ..

..
ve sonunda Hindistan 'a varırım ..
O efsanevi Taj Mahal 'in tam karşısında durup biraz seyrederim ..
kulaklıkta Nitin Sawhney 'den 'songbird' çalar..
fotoğraf makinemi çantasından çıkarıp , TAJ MAHAL 'e doğrulturum , o efsanevi yapıyı kendi kadrajıma alıp deklanşöre basarım ki o zaman o ses her zamankinden daha çok zevk verir bana eminim ..
..
ve yoluma devam ederim
yürür giderim yeni Taj Mahal'ler görmeye..
--
işte bu yüzden sadece gitmek istiyorum . kaldıkça bataklıktaymışım gibi batıyorum olduğum yere ve bağlanıyorum .
bunu aşmak için gitmek istiyorum Taj Mahal'e..
Taj Mahal'lere..

1 comment:

os said...

gidemiyorsan kendi taj mahal'ini bul kendi içinde.

nefes aldırır.

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...