Tuesday, June 24, 2008

bi nevi kullanma kılavuzu !

Hepimizin vardır . mutlaka sizinde.. sevmediğiniz şeyler vardır . hoşlanmadığınız bazen tahammül dahi edemediğiniz , çoğu zaman kalp kırmaya kadar giden şeyler .. durumlar. izninizle benimde var onlardan bi kaç tane , nasıl denir hani tilt olmak , böyle söyleniyorda ilk defa yazamaya çalıştığım için bu kelimeyi doğruluğundan emin değilim .
En sevmediğim ve en çok karşılaştığım durum bana ne yapacağımın söylenilmesidir. İŞte bu beni sinirlendiren şeylerin başında gelir. İlkokulda olmadığım , 3-6 yaş arasında bulunmadığım , gayet sağlıklı olduğum , mantıklı düşünebiliyor olduğum ....için buna hiç gerek yok . Tabi bu konuda 3 kişinin ayrıcalığı var sadece.
ve aslında bu yazıda bahsetmek istediğim daha küçük şeyler .. yani konu şu değil 'ha evet yalan söyleyenleri sevmem , dürüst olmayanları , kaba olanları' falan filan bunlar değil , bunları kimse sevmez zaten . Ben burda daha küçük şeylerden , yada belkide sizin için küçük gözüküp benim için büyük olan şeylerden bahsedicem ..

Sabahları sesle ( gürültü) uyanmaktan nefret ederim , yani böyle kan beynime sıçradı derler ya işte öyle bişey. Eğer beni uyandıracaksanız biraz sakin , sessiz falan olun ben zaten uyurken onu bile duyarım merak etmeyin :) yani yatağımın üstüne çıkıp zıplamanın alemi yok .

ve yine sabahları ben üşenmeyip gazete(mi) alıp geldikten sonra benden önce okumayın gazetemi rica edicem , yani eğer siz de istiyorsanız gazete söyleyin ,sizede alırım ben bi tane , çok bişey değil zira. Ama yok bizim ülkemizde böyle , bi gazete alınır . sonra o elden ele , elden ele geçer . E tabi ondan sonrada istatisklerde gazete okuru sayısı az çıkar .

Bi süre bana ilerde ne yapacağımı sormayın . rica ediyorum . çünkü kafam gerçekten çok karışık . Yani bu benim sorunum sizin değil , dert etmeyin beni, amanın bu kız ne yapacak , nasıl bitecek okul , bitsede biyolojiden mezuın olsa bile ne yapabilir falan diye evhamlanmayın rica ediyorum .

Bölümümü öğrenir öğrenmezde aaa siz kurbaaa kesiyosunuz , nasıl kesiyosun falan diye muhabbete girmeye çalışmayın çünkü artık çok sıkıldım bu muhabbetten . mümkünse daha yaratıcı olun , daha zor sorular sorun , soramıyosanızda sorar gibi yapın aman ne biliyim . ama işte kurbağadan bahsetmek istemiyorum artık .

Dinlediğim müziği eleştirmeyin , bknz :zevkler ve renkler tartışılmaz . Aslında evet bana da saçma geliyor bu söz yani bi güzel de tartışırım diyesim geliyor ama yok atalarımız söylemiş bi kere , onlara ayıp olur tartışırsak. Tartışmamızı istemiyor atalarımız .

Evet ! ben de temiz hava alanı projesini destekliyorum :) bu konunun ucunun nereye çıkacağını görsemde .. ama bu bizim için kocaman bir artı . Yani ben sevmiyorum sigarayı bu bir , kokusundan nefret ediyorum bu iki , sizin içtiğiniz sigara beni zehirliyor bu üç , migrenim tutuyor bu dört ve hiç biryerde oksijen maskesi bulamıyorum bu da beş. ve emin olun nedenlerim daha sürer gider , ama anlayamadığım şey insanların sigara içmesi değilde sigarayı nasıl can hıraş savunmaları . özgürlükten bahsediyorlar ama sen beni zehirlerken ? nasıl özgürlükten bahsedebilirsinki ? diyesim geliyor ama bunu zaten karşımdaki biliyor. Bilmem belki biraz işe yarar bu temiz hava sahası :) adı bile kulağa güzel geliyor.

Kitap okumayan bide üstüne benim her yerde kitap okuyabilmeme laf eden insanlar , insancıklar ; bu konu ayrı bi yazıda etraflıca incelenecektir. çünkü çok doluyum . Bir de burdan çağrı yapıcam ... benden kitap alan insancıklar kitapların süresi doldu . :)

Kopyadan da bahsetmem lazım , benden kopya isteyen insanlar için söylemem gerekirki ben üniversiteye geldiğimden beri kopya falan çekmiyorum , çek-e-miyorum . bilginize.. zaten bizde artık ortaokulda değiliz , değil mi?

ve son zamanlarda Atatürk 'ü sevmekle Atatürkçü olmanın aynı şey olduğundan bahsediliyor , yani sanki aynı şeylermiş gibi ifade ediliyor bu da benim canımı sıkkıyor . Ama bu konuda başka bi başlıkta detaylı bi şekilde incelenicek , bilginize..






No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...