Tuesday, March 25, 2008

inmek istediğim çocukluğum (2)

Bölüm _2 : ilk büyük suçum :(

Çocukluğumun en dayanılmaz anları , arkadaşlarım bahçede oynarken benim evde oturmak zorunda oluşumdu . Bir lojmanda oturuyorduk ama bu annemlere göre beni -onlar evde yokken- dışarı salmaları için bir neden değildi. O yüzden ben de arkadaşlarımı evin kapısına çağırırdım , ama bu inceliği bütün arkadaşlarım göstermezdi. Bir keresinde -demek canıma tak etmiş - çocukluğumun en büyük salaklığını yaptım sırf bu üzerimdeki baskı yüzünden . Annemler yine bi gün yoklar evde , ben yalnızım , ikisi de işte , ablam okulda ; gittim annemlerin odasına , açtım çekmeceyi , bi cüzdanın içinde iki tane 250 bin vardı (sene 95) aldım bir tanesini , allahtan bi tanesini almışım , çıktım evden dışarı , hatta bi de üstüne lojmandan çıktım , bisikletle hemde , aştım kendimi yani . Nereye mi gidiyorum? en yakın bilye satan yere. Buldum bir yer ,amcaya verdim 250 bin ,bilye istedim , ama o ana dair hiç bir şey hatırlamıyorum , amca şaşkınlıkla bana bakmıştır muhtemelen , tek hatırladığım bir poşet bilyeyle eve dönüşüm . Döndüm, akşam oldu - bu arada cüzdanı da vitrinin arkasına attım -. annemler geldi , daha 10 dk geçmedi annem beni çağırdı yanına , cüzdanı sordu ben de görmediğimi söyledim , o andan itibaren üstümde bir baba baskısı başladı . Sonra ben de başladım kötü yalanlarıma " hani kantine motorsikletle gazete getiren amca var ya ,o işte aldı parayı , eve geldi , para istedi benden , ben de onu verdim !" nerden aklıma geldiyse o adam , yazık adama. Sonra babam bana aynen şöyle dedi " kızım ! bana doğruyu söyle ! eğer bu söylediğin doğruysa , ben giderim o adamı öldürürüm , hapse girerim , sizi çocuk esirgeme yurduna alırlar , annende yalnız kalır , eğer annenin yalnız kalmasını istemiyorsan doğruyu söyle !" O an annemin yalnız kalmasını istemediğim için yalanlarımdan vazgeçtim , babam iki gün konuşmadı benimle. Ev cezası aldım bide.İki gün sonra yüzsüz yüzsüz babama gidip 'bilye oynayalım mı?' dedim :)

No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...