Tuesday, March 25, 2008

inmek istediğim çocukluğum (1)

Bölüm _1 : Dişçi korkum

Çocukluğuma inmek zorunda olmayan bir psikoloğum var , hayır , hayır o benim sadece arkadaşım . Ama aynı zaman da psikolog neyse konumuz bu değil.

Konumuz inmek zorunda olduğum çocukluğum .

Öncelikle şunu söylemem gerek ki 'çocukluk' hakkında yazı yazmak ciddi anlamda zorluyor insanı , zira hem hatırlamaya çalışıyorsun olanları , hem de olanlara artık çocuk gözüyle değil de şimdiki gözünle bakıyorsun .

İşte tam da bu yüzden , bu iş bana zor gelse de vazgeçmem için bi neden değil.



ve yine eklemem gerekirse anlattıklarımda belli bir tarih sırası olmayacak , bi sıra olacaksa da bu sadece anıların beynimde canlandığı sıra olabilir :)


Çocukken en büyük sorunum dişlerimdi kesinlikle, hep te çürük olurdu , ve çürüklerin hiçbir geri dönüşü yoktu . Yani şu an varmı yine bilmiyorum ama o dönem hiçbir diş macunu çürüğü temizlemiyordu . Bi süre sonra annem dişimdeki çürüğü farkeder babama söylerdi ben de anneme "anneee niye söylediiiin " derdim , ve yine dişçi korkusu o an içime çökerdi. Hala dişlerimi 'dişçiden' kurtarabileceğim düşüncesiyle banyoya koşar , elime fırçayı alır , üstüne macunu doldurur, fırçalamaya başlardım , ta ki dişetlerim kanayana kadar , bi heves yıkardım ağzımı , çürükler aynı yerde dururdu. Bu demekti ki yine babamın elinden tutup dişçiye gitmek durumundaydım . Bir keresinde de sınıf öğretmenim farketmişti dişimdeki apseyi , ve hemen babamı aramıştı ,neydi bütün bu milletin benim ağzımla sorunu hiç anlayamazdım . Öğretmenim bana dişime ne olduğunu -neden şiştiğini -sorunca aklıma ilk gelen yalanı söyledim , " o dişimden dolayı değil öğreetmeeniim , ben böyle duruyodum okulun bahçesinde , arkadaşım bir taş attı , ağzımın içine girdi , yanağıma çarptı , o yüzden şişti . çok kötü bi yalancıymışım ki zaten bunun bir kaç örneği ilerde var..

Sonuçta yendim dişçi fobimi :) .. dişçiye gitmenin tek sevdiğim yanıysa operasyon bittikten sonra eve dönüştü. Bir savaştan daha yenilmeden çıkmıştım .


No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...