Saturday, March 22, 2008

Hayallerini bekleten hayalperest

Hayaller bekler mi? ...zira biraz zamana ihtiyacım var.


Önümde bitirmem gereken bir okul yani vermem gereken 21 tane ders var .


Yapmam gereken radyo programlarım , hazırlamam gereken yıldız tozları'm.


Her daim yanına gitmem gereken , çok fazla ihmal etmemem ve her durumdan haberdar etmem gereken dolayısıyla aslında en büyük zamanımı harcamam gereken bir ailem var.

İlgi bekleyen arkadaşlarım,

kötü zamanlarında yanlarında olmam gereken dostlarım var.
beni kısa zaman aralıklarıyla ve şiddetli başağrılarıyla yatağa düşüren migrenim ,

ve migren tedavisi için iğneleri vücudumun farklı yerlerine batırmak suretiyle gitmem gereken toplam 30 seanslık akupunkturum var.

Her daim temiz ve sağlıklı tutmam gereken bir bedenim var.

Her sabah toplamam gereken bir yatak, her zaman temiz tutmam gereken bir odam , daha da fazlası evim var.

Okumam gereken kitaplar , kitapLAR, KİTAPLAR , köşe yazıları ve yine her gün okunması gereken Cumhuriyet gazete'm var.

Öğrenmeyi çok istediğim ikinci bir dil (ispanyolca) , zamanla unuttuğumu farkettiğim ve tekrarlamam gerektiğini düşündüğüm ingilizcem var.

Uzak kaldığım ama normal şartlarda alumnisi olduğum için ilgilenmem gereken bir dernek var.

Unutmadan, çekilmesi gereken beni bekleyen hayata dair kareler var.

Gidilmesi gereken tiyatrolar, izlenmesi gereken filmler .

Dikkat ettiyseniz hep 'yapılması gerekenler'den bahsettim zira 'yapmak istediklerim' hayaller kısmına giriyor..
İşte saydığım ve sayamadığım nedenlerden dolayı hayallerimi bekletmem gerek zira zamana ihtiyacım var .
Biliyorum zaman çok acımasız beni değil kimseyi beklemez ama benim asıl merak ettiğim hayaller bekler mi?

No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...