Thursday, March 13, 2008

bi'gün



Freud'a göre insanlar içlerindeki libido( yaşama içgüdüsü) ve thanatos (ölüm içgüdüsü) oranına bağlı olarak yaşamlarını sürdürüyorlarmış. Peki siz ne kadar bağlısınız hayata? ...
hala hayattaysanız , bu libidonuz yüksek olduğu içindir;)
evt bazen , herşey üstüste gelir , içinizden birşey yapmak gelmez, televizyonu açarsınız , açtığınız an bir sürü insan ölür , dışarı çıkmak için hazırlanmaya başladığınızda yağmur yağmaya başlar yada tanrı ağlamaya hangisini tercih ederseniz , ikincisi daha büyük bi olasılık olabilir çünkü eğer yarattığınız bir şey hızla kötüleşiyorsa oturup ağlamaktan başka çareniz kalmaz.O arada kapı çalar gelen kapıcı , aidatı ister , ama o anda veremezsiniz , yarın vereceğinizi söylersiniz ve üstüne bir de kapıcı dan azar işitirsiniz, her ne kadar çok sinirlensenizde nasıl olduysa kapıyı yavaşça kapatır mutfağa dönersiniz , kapıdan girdiğiniz anda içeride bir koku , çöp kokusu , atılmamış çöpler , çöpü dışarı çıkartma sırası kimdeydi , ne farkeder , sizi bilmem ama ben hiç takılmam böyle şeylere ki bu benim haneme yazılacak küçük bir artıdır . O yoğun koku midenize oturduğu için bi süre yemek fikrini rafa kaldırır, rafta duran , gözünü dikip size bakan ,uzun zamandır sizin kendisini alıp okumanızı bekleyen kitabı alır, evin en rahat köşesini aramaya başlarsınız. 1. sayfa, 2. sayfa. 3.sayfa , 3. sayfa , 3. sayfa evet evt hala 3 tesiniz , çünkü ya siz kitabı anlamamakta diretiyorsunuz , yada kitap size anlatmak istemiyor bildiklerini. biraz daha zorlarsınız , ama yok doğru bir zaman değildir kitap okumak için , yada o kitabı okumak için . O zaman gözünüz telefona ilişir , aile fertlerinden birinin sesini duyarsam belki biraz keyfim yerine gelir diye düşünürsünüz , abla açmaz telefonu , baba açmaz , sonunda anne açar , havadan sudan muhabbetler yapılır ve konu her zamanki gibi gelir paraya dayanır . beklenen enerji telefondan da gelmez , keşke yoga kursuna devam etseydim de öğrenseydim şu yogayı dersiniz , hiç olmazsa şimdi doğru nefes alıp vererek enerjimi yükseltirdim . Farkettiniz mi bilmem konu uzadıkça uzuyor :) sonumu ? sonu yatakta bitiyor , şu sabah içine gömülmüş bi vaziyette uyandığınız , günden bir medet bekleyerek zorlada olsa kalktığınız , yatağınız sizi çekiyor . buna ben pek 'mutlu son' diyemem ama hergün bütün aksilikler bizi bulmuyor kendimizi kandırmayalım , yıldırım iki kere aynı yere düşmez , ama bugs bunny e olduğu gibi ikinci seferde kafanıza koca bir piyano düşebilir. dedim ya bu konu bi yere bağlanmıyor , ucu açık :) bağlanırsa da en fazla yatağa bağlanır :)
ben yatmaya gidiyorum .. iyi uykular..

No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...