Saturday, March 22, 2008

bi 'köşe'm olsaydı..

Uzun zamandır yapmak istediğim bir şey , bir köşe sahibi olmak , yanlış anlaşılmasın, istediğim yazılarım için köşe sahibi olmak .
Başımın üstünde yine bi beyaz hayal bulutu 'köşe'mi hayal ettim bugün...
Şekli uzun olsun isterdim , yani yarım sayfa verilen bir alan değilde , bir sayfanın en sonuna birleştirilmiş , sayfanın en üstünden en alt köşesine kadar uzayan , yani aslında 'iki' tane köşeye sahip bir köşe olsun isterdim .
ve mümkünse manzarası güzel olsun , yani karşı sayfamda ekonomi olmasın mesela ..
ilk yazımda bana gazete okumayı sevdiren , daha doğrusu günlük gazete okumanın ne kadar önemli bir şey olduğunu öğreten devamlı okuduğum köşe yazarlarına teşekkür ederdim .
İlk başta onun gibi yazmak istediğim Miliyet yazarı ' Ece Telemkuran a '..
Sözünü kimseden esirgemeyen Vatan yazarı 'Mine G. Kırıkkanat a'
Şu anda gözaltındaki , sağlığından endişe duyduğumuz CUMHURİYET baş yazarı 'İlhan Selçuk a'..
Eskiden Hürryet 'te okuduğum , sonrasında peşinden gidip sırf onun için Sözcü okumaya başladığım 'Emin Çölaşan a.'.
Teşekkür ederdim.
Köşemde Perihan Mağden gibi , kendi kendime kelimeler uydurmaz , kafama göre kullanmazdım Türkçe 'mi . ve Türkçe yazdığım köşemde en büyük amaçlarımdan biri Türkçe mi korumak olurdu , gereksiz ingilizce kelimelere boğup , anlaşılmaktan uzaklaşmazdım.
Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmaz , fikir sahibi olmadan köşemi aydınlatmazdım .
Köşemin daha doğru , daha gerçek olması için diğer yazarlardan aldığım ışığı da kendi ışığımla harmanlar okurlara yansıtırdım.
Yazılarımı yazarken hep Azize Teresa 'nın sözünü aklımın bir kenarında tutardım .." Hiç kimsenin , senin yanından ayrılırken , kendini geldiği zamankinden daha iyi ve daha mutlu hissetmemesine izin verme"
bugün bir köşem olsaydı , yazdıklarımla o köşeye gömülmez , asıl o köşeyle hayatın daha fazla içinde olurdum.
.
.
.
bir gün, bir 'köşe'm olması dileğimle..

dipnot: fotoğraf bana ait değildir.






No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...