Saturday, March 22, 2008

Ama hangi köşe?



Bir önceki yazımda bi 'köşe' sahibi olmak istediğimden bahsetmiştim , ama o köşenin yaz köşesi mi kış köşesi mi olduğu hakkında bir şey yazmamıştım zira bende henüz karar vermiş değilim . Şu anda bile tam olarak nerde durmam gerektiğini , kime güvenip , kime güvenmemem gerektiğini bilemezken , dolayısıyla bana ait bi köşeninde tam olarak nerde durması gerektiğini bilemedim sonra düşününce anladım ki zaten budur benim şu anda bir köşe sahibi olmamamın sebebi.

Herşeye bir orta çizgi bulan makul bir köşe mi olmalıydı benimkisi ,

yoksa herkesi seven (!) herkesi sayan (!) ve sonunda -nasıl olduysa- en güvenilir ünlü Seda Sayan köşesi mi daha iyi olurdu?

Motivasyona ihtiyacı olan halkı herşeyde gaza getiren bir köşe mi olmalıydı?

yoksa bütün gerçekleri tüm iyi-kötü yanlarıyla halkın önüne koyan Emin Çölaşan izinde bir köşe mi?

Doğan'ın ve Özkök'ün dediği gibi artık siyasetten bıkan halk için eğlenceli dolayısıyla boş haberlerden oluşan bir köşe mi daha uygun olurdu bugünlere?

yoksa bütün olasılıkları göze alarak , herşeyin ortasında olan siyasi bir köşe mi bana ait olmalıydı?

ya da ben de Arman gibi bi çocuk yapıp , sonra sırf ondan mı bahsetmeliydim insanları bıktırır derecesinde?

yoksa Ayça Şen gibi hayatla dalga geçmek için mi kullanmalıydım köşemi?

Velhasıl dedim ya , bazı maddelerde dalga geçip bazıların da ciddi olsamda şu an gerçekten emin değilim bi köşem olsa da nasıl olmadı gerektiğinden .. zira bunun için zamana ihtiyacım var.

O yüzden ben şimdilik blogumda ve ekşisözlükte yazmaya devam ediyorum ..:)

No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...