Tuesday, October 2, 2007

-Eksik



Ona ayak uydurmak zorundaydım , ama o da hep istemediğim şeyleri yapıyordu . Yeni bir bara giderdik her zamanki gibi beraber , ama hiç birbirimizle konuşmazdık, o hep başkalarıyla konuşurdu . Birkaç kadeh içerdi , ben de istemesem de içmek zorunda kalırdım , çünkü dedim ya ayak uydurmak zorundaydım , seçim şansım yoktu , bir de içkinin yanında devamlı sigara içerdi , hiç sevmezdim , ama o içiyor diye ben de içerdim . Sıkıldığı an çıkar giderdi bulunduğu yerden , hiç bana sormazdı , ama ben yine peşinden gitmek zorundaydım .
Hep onun dediği olurdu ve hep onun istediği şeyleri yapardık. Beni görmezden gelirdi , ve isteklerimin hiçbir önemi yoktu , onunkiler yanında .Mesela ben çok fazla kitap okumak isterdim , ama o eline bile almazdı , dolayısıyla ben de okuyamazdım .
Bazen arkasından takip ederdim onu , bazen de önünde olurdum , bana sorarsanız önünde olmayı tercih ederdim . Ama önünde bile olsam , yine onun istediği olurdu .
Sadece ne zaman rahat edebilirdim biliyor musunuz ? Yatağa uzandığı ve uyuduğu zamanlarda. .. ama bu da çok uzun bir zaman aralığı değildi.
Bir gün onu terk ettim , sabah yataktan kalktığında ben yoktum , ve işe giderken de , işten dönerken de.. çünkü terk etmiştim onu , yokluğumu fark etmesi uzun zaman aldı .
Artık onun bir gölgesi yoktu ..
ve benim de bedenim…
Eksikti ..
Eksiktim.

No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...